Toezicht Insolventies key-userbijeenkomst – SSR
Cursussen / Civiel recht / Digitale vaardigheden / Overige / Toezicht Insolventies key-userbijeenkomst

Toezicht Insolventies key-userbijeenkomst

Binnen het gerecht zijn key-users aangewezen om collega’s te ondersteunen bij het digitaal werken in Toezicht Faillissementen en/of Toezicht Wsnp. Key-users beantwoorden vragen over (nieuwe) werkprocessen en het digitale systeem. Het is daarom belangrijk dat ze zich de rol van key-user eigen maken en collega’s adequaat kunnen begeleiden op de werkplek. Niet alleen op inhoud, maar ook in de didactische aanpak.

Doel

Aan het eind van de key-userbijeenkomst hebben key-users een beeld van hun rol en hebben zij handvatten gekregen om collega’s te helpen en te informeren.

Doelgroep

De bijeenkomst is bedoeld voor key-users Wsnp of zeer ervaren collega’s van de griffie die zich bezighouden met invoer, verslagtermijnen, en afwikkelproces. Om voldoende tijd en aandacht aan de impact van de wetswijziging en eventuele aanvullende vragen te kunnen geven, geldt er een maximum van vier deelnemers per rechtbank.

Inhoud

Tijdens de key-userbijeenkomst Toezicht Faillissementen / Wsnp komen onder andere deze onderwerpen aan bod:

  • informatie over Toezicht Faillissementen / Wsnp, zoals nieuwe functionaliteiten en ontwikkelingen (ook vanuit implementatie en functioneel beheer)
  • de impact van nieuwe functionaliteiten op werkprocessen
  • de rol van de key-user
  • onderlinge uitwisseling van kennis en ervaringen
  • didactische tips

Bijzonderheden

  • Er vindt minimaal 1x per jaar een key-userbijeenkomst plaats. De key-userbijeenkomsten vinden zoveel mogelijk op locatie plaats.
  • Nadat je bent ingeschreven op een bijeenkomst, krijg je toegang tot MIJN SSR. In MIJN SSR vind je alle praktische informatie over de bijeenkomst, zoals inloginformatie.
  • De key-userbijeenkomsten kunnen zowel fysiek als online plaats vinden.
  • Neem voor (inhoudelijke) vragen contact op met IVO Rechtspraak via opleidingen.ivo@rechtspraak.nl.

Uitvoeringen

Kosten: